poniedziałek, 26 maja 2008

panna mloda

12 komentarzy:

Krzysztof Baranowski pisze...

Już 5-ką?

OPEMUS pisze...

Nie... 40D i jakaś amatorska SIGMA :P

A mówiłem sobie. nigdy Canona, nigdy Sigmy... :P

Człowiek się zmienia :)

Anonimowy pisze...

I jak? Canonem lepiej?

OPEMUS pisze...

A kto pyta ?

Grohoa Green pisze...

A taki młody nic nie znaczący foto z okolic :)

Teraz pracuje na Nikonie ale nie wiem czy zostać przy tym systemie, czy opłaca się w niego inwestować.

Anonimowy pisze...

Buuuu -tylko 40D
Kicha


A juz miałem nadzieje na zabawe na plenerze ( w sunmie nie pojade niestety ale niesmak pozostaje) :P

Krzysztof Baranowski pisze...

tylko....spać przez to 40d nie moge:/

OPEMUS pisze...

Tadek zapytaj Krzyska co sadzi o tym 40D :) a poza tym uzytkownicy Pentaxow nie powinni sie mieszac w odwieczna wojne Nokonowow-Canonowcow, to tak jak by Moldawia mieszala sie w Zimna Wojne... :P

A Ty Anonim z okilic, kazdy kto robi foto jest znaczacy wiec nie marudz.
Sysytem wybierz sam, nikon jest drozszy, ja zmienilem na Canona ze wzgledow ekonomicznych, poza tym moja przszla zona ma system Canona, wiec po co nam beda 2 systemy w domu? Zmienilem i poki co jestem zadowolony, choc NIkon to NIkon, a nie jakis producent drukarek i kopiarek :P

Krzysztof Baranowski pisze...

Dokładnie nikon to nikon!!
Mam ołówek Nikona (od pana Org* zresztą) i jestem z niego zadowolony:)
ps- zrób Mariusza w bambuko z tą 40-ka:)
ps2- legitka juz w laminacie, jest spox, nadaje jej teraz tylko wieku poprzez pocieranie i maczanie w kleju. Jeszcze raz dzieki:)

OPEMUS pisze...

No problem... My Nikonowcy musimy się trzymać razem... :P

Robert Służały pisze...

niezłe

wkr pisze...

juz nie taka młoda :P